tiistai 8. toukokuuta 2012

Tunnustuksia


Kiitokset Annikalle tästä mahtavasta tunnustuksesta ja haasteesta! Haasteeseen liittyen minun täytyy a) kertoa linkin kera kuka tämän minulle lahjoitti, b) kertoa 7 faktaa itsestäni ja c) lahjoittaa tämä 15 muulle bloggaajalle.

Tässäpä tunnustusosuus:

1) Mulla on uudet silmälasit:



2) Mun lempieläin on norsu.

3) Teen vapaa-ajallani koruja.

4) Matkaa suunnitellessa minulla on tapana piirtää kuva mukaan ottamistani vaatteista. (Hei kamoon, miten mä muuten tiedän mikä sopisi minkäkin kanssa?!) Ehkäpä joku päivä ripustan nämä kaikki seinälleni upeaksi kollaasiksi.

5) Olin Suomessa ollessani töissä reilut kolme kesää hautausmaan toimistossa. Terkut työkavereille, jos tätä vielä muistatte lukea!

6) En osaa laulaa. Joskus tuurilla saan sävelen oikein, mutta jos oikein kovasti yritän niin se menee todennäköisesti väärin.

7) Olen 165 cm pitkä ja kengännumeroni on 38. Olen siis melko tavallinen tallaaja!

Tässäpä minun lahjoitusosio:

Olen jälleen kapinoitsija, tämä kun tuntuu olleen niin monessa blogissa! Siispä: jos kirjoitat blogia ja haluat tehdä tunnustuksia, linkkaa blogisi kommentteihin. Näin minä ja lukijani pääsemme tutustumaan uusiin (tai vanhoihin) blogeihin ja sinä saat blogillesi lukijoita. Eikös ole ihan hyvä diili??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti